Rezeki Dari ALLAH S.W.T

SALAM JUMAAT ....


hai bertemu kita lagi di hari jumaat yang penuh barakah ini..


sudah solat Dhuha? sudah baca Al-kahfi..

amalkan ia untuk melapangkan rezeki anda


yeayyy..esok dah hari sabtu..memang hari yang di tunggu-tunggu oleh saya dan adik beradik shaklee ku yang lain..

nak tahu apa dia?


haaa esok adalah hari bahagia buat nanny ku Wan fatihanum..meraikan master baru..

shaklee akan menganjurkan Master celebration untuk beliau ...nak tahu apa itu Master celebration?





MASTER COORDINATOR CELEBRATION

 

Untuk makluman anda, sekiranya seseorang itu berjaya mencapai Master Coordinator, pihak Shaklee akan mengajurkan satu majlis yang dinamakan Master Coordinator Celebration.

 

Tujuannya adalah untuk meraikan kejayaan mereka yang telah berhempas pulas, berjuang siang dan malam untuk menjadi MASTER.

 

Pihak Shaklee memperuntukkan sekitar RM50,000 untuk menganjurkan majlis ini bagi setiap Master.

 

Apa yang best, Master yang diraikan bebas untuk memilih mana- mana 5 Star Hotel di seluruh Malaysia untuk diadakan program ini.

 

Dalam program ini, master itu boleh memilih hotel, jadual program, jenis makanan dan bilangan jemputan.

 

Semuanya harus disesuaikan dengan budget RM50,000 yang semuanya diuruskan oleh pihak Shaklee.

 

Ini adalah kali pertama aku nak menghadiri Master Coordinator Celebration. 


Memang tak sabar nak datang esok..nak ambik aura seorang Master..pasti esok akan ada ramai lagi Master-master yg sudah berjaya akan hadir di hari Master celebration itu..
Sangat suka di kelilingi orang-orang yang berjaya dan positif saja..
tak sabar jugak nak dengar ucapan dan cerita kisah Nanny Hanum dalam suka duka beliau semasa permulaan hingga sudah bergelar Master

okey..adik-beradik shaklee kita jumpa esok k.. 




Inilah Nany ku a.k.a my idol yang banyak bagi aku tunjuk ajar selain mommy ku..dia dah banyak tolong aku..rasa malu kalau aku tak dapat capai target apa yang dia nak... 

comel kan nanny ku ini..heheh

Author

Ditulis Oleh Admin

Hi! Saya Syaidatul Akmar merupakan PENGEDAR SHAKLEE.Jika anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut berkaitan produk SHAKLEE, boleh terus Call saya di 017-6868706.

0 comments: