HARI INI SAYA BANGKIT SEMANGAT !! ~ ROAD TO WAHM!


ASSALAMMUALAIKUM SEMUA...

Bertemu kita lagi di hari Jumaat yang penuh barakah ini..

semalam punya cerita memang hari yang agak lemau..rasa tidak sihat..sakit-sakit badan..rasa nak demam..semuanya serba serbi tak kena.. letih dan penat pun ye sebab setiap hari pergi dan balik kerja mengadap jam di jalanraya yang teramat sangat.. sampai kan 3jam tersangkut dalam jam..memang balik rumah dah penat..
Alhamdulillah dengan adanya supplement shaklee semua ini serba sedikit dapat kurangkan dan sekaligus hilangkan apa sakit yang saya rasa.

tapi dengan semangat yang masih ada dalam jiwa ini saya bangkit semula untuk teruskan perjuangan ku menuju WAHM (work at home mommy) ...targetku hendak jadi sebelum anak-anak kesayangan bermula sekolah tadika.


hari-hari berdoa supaya diberi kesihatan yang baik dan mintak dipermudahkan segalakan urusanku



Memang teringin sangat-sangat dah nak menjaga anak sendiri..dapat khabar berita babysitter anak-anak nak pindah n jual rumah dia yang sekarang nie..memang lagi berkobar-kobar nak berhenti kerja cepat..taknak serahkan pada pengasuh baru untuk menjaga mereka..

SAYA MESTI USAHA KERAS DAN LEBIH AGRESIF !!







segala apa yang dibuat haruslah berfikiran positif! Saya wajib bekerja keras lebih lagi..
banyak sangat impian saya tidak tercapai lagi

Terima kasih pada mommyku Safuhah mohamad dan Nanny ku wan fatihanum yang tak henti-henti bagi semangat..saya amat-amat menghargainya..
Saya malu jika tidak buat betul-betul






BUKAN SENANG NAK SENANG.. SEMUA KENA AMBIK KIRA..JANGAN FIKIR MUDAH..ADA LIKU-LIKU..KEPAHITAN SEKARANG NANTI AKHIRNYA MANIS  =)




I WANT TO BE WAHMILLIONAIRE !!!!



JOM JOIN SAYA !
SAYA BERADA DI SUSUR GALUR YANG BETUL !


Author

Ditulis Oleh Admin

Hi! Saya Syaidatul Akmar merupakan PENGEDAR SHAKLEE.Jika anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut berkaitan produk SHAKLEE, boleh terus Call saya di 017-6868706.

0 comments: